martes, 27 de enero de 2009

Crepúscle!


«Hi ha tres coses de les quals estic completament segura.
Primera, Edward és un vampir.
Segona, una part d'ell es mor per beure la meva sang.
I tercera, estic perdudament enamorada d'ell».


La novel·la, que actualment ha estat adaptada per a la gran pantalla, gira entorn a una jove de disset anys que decideix anar a viure amb el seu pare a Forks, un poblet de l'estat de Washington, després que la seva mare es cassés amb en Phil (un jugador de beisbol).
La vida de l'Isabella Swan dóna un gir quan durant la seva estada a l'institut coneix l'Edward Cullen. Ella és una noia tímida i força maldestre i ell un jove molt enigmàtic amb un passat i una vida desconeguts per a tothom. Els seus quatre germans i ell són uns joves increïblement atractius amb una bellesa sobrenatural.
Aviat descobreix la seva idèntica identitat i... la seva vida corre perill...

¿Qui ha dit que l'amor de Bella i Edward és imposible?

Aquest seria un petit resum de les històries creades per Stephenie Meyer i us he volgut penjar el fan trailer que, els meus amics i jo, vam crear per un concurs. Per sort, el vam guanyar i vam poder veure la pel·lícula abans del dia oficial que s'estrenava a Espanya.
Agraïments a tots el que heu fet possible aquest projecte i... gaudiu del video!




No hay comentarios:

Publicar un comentario