viernes, 23 de enero de 2009

La vida!!!

Benviguts al meu blog : beepinfonet.

Aquest blog va sorgir de la idea del meu professor d'informàtica perquè aprenguèssim més coses interessants que, al cap i a la fi, no només ens serveixen per divertir-nos o com una simple activitat, sinó que en un futur on el món d'Internet és el predominant, no defallim.

Bé, només dir-vos que el blog tractarà una mica de tot, de les meves aficions i reflexions, els meus amics, la vida quotidina...
Si voleu saber més sobre mi podeu llegir-vos l'apartat de "Perfil".

Doncs, per començar: La vida!!


Cuando lo creas todo perdido, no olvides
que aún te queda el futuro, tu cerebro, tu voluntad y dos manos para cambiar tu destino.

Wernher von Braun



2 comentarios:

  1. Bona iniciativa Beatriu! Està força bé el blog... El nom sona a empresa beep (empresa actual d'informatica) info + net (domini) però queda bé, encara que jo, no sé, si és de temàtica personal li cambiaria l'adreça o simplement el redireccionaria desde un domini aliè a blogger... Fins demà!

    ResponderEliminar
  2. Escolta beatriu: mira el meu blog. aquest si q s una passada http://rogerroca1994.blogspot.com/

    ResponderEliminar