miércoles, 28 de enero de 2009

Idees!

Una vegada vaig llegir:

“Si tu tens una poma, i jo tinc una poma i ens la canviem, tots dos tenim una poma, però si tens una idea i jo tinc una idea i l’intercanviem… tots dos en tenim dues, d’idees.”

Això ens fa pensar en la necesitat per captar el talent de la gent que ens envolta.
Per aquesta raó, de tant en tant, publicaré algunes entrades amb fotogràfies de tota aquella gent que m'ha ajudat a créixer, a créixer com a persona, a aprendre, a aprendre que cadascú pot aportar el seu granet de sorra, a augmentar els coneixements, a sentir (de sentiments.)
Per al petit príncep, en aquest petit planeta, el seu tresor era la flor, el seu seient un volcà, dos volcans que adornaven el seu món, i la mascota que li hagués agradat tenir: un bé dins una capsa.

A la gent que està a prop que la necessites, perquè cada persona és un valor.



No hay comentarios:

Publicar un comentario