jueves, 29 de enero de 2009

¿Sóc famosa?


El títol ve referit a una anècdota que em va passar l'altre dia:

Vaig obrir l'ordinador i, com sempre, a l'obrir el correu tenia dos missatges nous. El primer de propaganda però el segon... la veritat és que em va sorprendre molt.

Una amiga que estiueja amb mi al poble del meu avi: Quintanarraya! havia anat al quiosc un dilluns després de l'escola i s'havia trobat amb una foto nostra del parc del poble on sortíem nosaltres!! nosaltres!!
I jo, em pregunto, ¿sóc famosa?

Al final, com jo ja creia, era una broma però la foto és certa i és ben original, encara que la revista no estigués en venta!

I pel que fa al meu hobby de ballar la dansa del ventre: el National Geographic em dedica una portada i una secció. La que va de blau sóc jo i l'altre la meva tia. La noia que es veu més és la meva mestra. I la meva mare... està també per aquí amagada.

Fotografies molt originals per riure una estona!

2 comentarios:

  1. beatriuuu!
    soi la sandra desde el blog del edgar!
    jaja mola mucho tu blog!
    espero k sigas poniendo cosas tan interesantes
    lo k mas m gusta es el oso panda xdd
    unbeso.

    ResponderEliminar
  2. beatriuu!!
    ohh q guapass
    unbesoo

    teqq

    ResponderEliminar